А кто сказал, что это плохо?Trek написал(а):Госпада я в шоке! Т.е. у меня не 50/50????
Привод же постоянный и полный - момент (пусть и в разных пропорциях) передается на все колеса. Почему все так пугаются, что пропорция меняется туда-сюда?
А кто сказал, что это плохо?Trek написал(а):Госпада я в шоке! Т.е. у меня не 50/50????
With its Symmetrical All-Wheel Drive underpinnings and viscous type limited slip rear differential, the Forester has always been the benchmark, and with the benefits of the latest generation Active Torque Split, the Subaru crossover is even better equipped to capitalise on its dynamic advantage.
In the case of the two-pedal Forester, torque is normally distributed 60/40 front/rear and in manual versions, 50/50 – as before. The electronic control system has been refined to monitor each wheel individually (rather than each axle, as before). This improved input information on individual wheel speeds and accelerator position, enables the available torque to be optimally allocated to the right axle.
http://www.test-drive.kiev.ua/article написал(а):Задний межколесный дифференциал самоблокирующийся.
http://www.test-drive.kiev.ua/article написал(а):имеют понижающую передачу — демультипликатор
http://www.test-drive.kiev.ua/article написал(а):Subaru Hill Holder, которая срабатывает при старте под горку
До сих пор неясно стит ли он на машинах с атмо двигателем
kov написал(а):сегодня пытался заехать в лес по сугробом